Wednesday, December 30, 2015

Évzáró és BUÉK!

Az év utolsó napjaiban, - kipihenve a karácsonyi ünnepek fáradalmait és megtervezve a szilveszteri esténk programját - mindenki összegez, visszatekint, mérleget von a búcsúzó év eseményeiből.
Hasonló gondolatok kísérnek napok óta engem is, amikor felidézem az idén megélt élményeket. Ebben a nosztalgiázásban sokat segít a blog, mely 2o15. júniusától hetente követi és közvetíti a munkámmal kapcsolatos eseményeket és külön öröm számomra, hogy ez Nektek is érdekes.

"Hajrá! ;) Találj sok örömöt a blogozásban! Üdvözlettel: egy régi bloggerina!ˇ - kaptam a szívből jövő bíztatást rögtön a legelső poszt után, amit több, mint ötszázan olvastatok...E személyes hangulatú, a családomat és otthonomat bemutató írás során értettem meg, hogy mennyien kíváncsiak erre a közvetlen baráti hangra, az őszinte személyessségre, még egy művész esetében is.

 Sokan kísértétek figyelemmel egzotikus utazásaimat, a batikjaim származási helyét, a távoli országokban ért benyomásaimat. E sorozatnak lesznek még további epizódjai is...

 Az egyéni és közös tárlataimról, a művészbarátaimmal való összefogásról is szívesen olvastátok az élménybeszámolóimat. Ilyen volt a "Művészetek csókja" vándorkiállításunk részletei, vagy az Indonéz napon történt szereplésem. Örömmel láttam, hogy a galériám kialakítása és az ott zajló tárlatok, zenés megnyitók, vagy a látogatók reakciói is érdekeltek Titeket: "Mikor egy álom valóra válik... :)" - kommentelte az egyik bejegyzést egy kedves olvasó.



 Az idei évem kétségtelenül legnagyobb eseménye a párizsi Salon Art Shopping nemzetközi tárlaton történt októberi szereplésem volt, melynek előkészületeit is megosztottam veletek. E hír kapcsán jelentek meg cikkek ( Artnews magazin, Fidelió, otthonédes-blogns-blog,rádió riportok és tévés beszélgetés velem (szentendrei rádió és tv.), melyekre szintén kíváncsiak voltatok. Köszönöm a sok bíztatást és gratulációt, mellyel sok erőt adtatok nekem!


 Amikor a batiktechnikáról meséltem nektek és azt tapasztaltam, hogy nagyon tetszik a gyerek-batikszakkörről és a műhelyemről szóló bejegyzés, azonnal megfogant a fejemben az év végi workshop ötlete.


 Így ahogy közeledtek az ünnepek, úgy kezdtem ötleteket adni az ajándékozásra és lehetőséget nyújtani arra, hogy megtaláljátok nálam a meglepetésnek szánt batikképeket. Közben a batikolásra is gyűltek az érdeklődők...

 A decemberi workshopról végül egy egész fényképalbum készült, melyben a hangulat magáért beszél...

Ezzel az eseménnyel kívánok Mindnyájatoknak Boldog Új Évet! Nekem az idei év sok munkával telt, de örömteli és sikerekben gazdag volt. Remélem jövőre is folytatódnak közös találkozásaink a galériámban, a kiállításaimon és a januári workshopon is! Köszönöm megtisztelő figyelmeteket 2o16-ban! Ölelés: Nana



 

No comments:

Post a Comment